Bankszámla számunk: 10035003-00312600-00000000 Adószámunk: 15761859-2-10

Egy élményekkel teli hét Halásztelken

AA 2012-es évben a pétervásárai Keglevich és Kossuth úti lakásotthon Halászteleken nyaralt egy hetet, támogatónk a Tatár Pékség jóvoltából. Július 09.-én hétfőn reggel indultunk busszal, és 2 órás utazás után érkeztünk a fővárosba, ahonnan mikro busszal vittek el bennünket Halásztelekre. Érkezésünk napja a kipakolással, a környék felderítésével telt, majd délután a kertben feltöltött medencében fürödtek a gyerekek.

Második nap a rossz idő miatt sétálgattunk a West End Bevásárló központban, ahol vásárolgattunk és nézelődtünk, majd beültünk egy moziba, megnéztük 3 D-ben a Jégkorszak 4-et, amit a mindenki nagyon élvezett.

Következő nap Parlamenti látogatás volt az egyik program. A Parlamentben nagyon kedvesen fogadtak bennünket. Megilletődve lépegettünk a süppedő szőnyegeken, megcsodáltuk Szent István koronáját és a csodálatos épületet.

Ezután egy dunai hajókiránduláson vettünk részt, melyen bemutatták a hidakat és a Duna partján található épületeket.

Csütörtökön kis csapatunk Szigetszentmiklóson egy strandra látogatott el, ahol egész nap fürödtek és jól érezték magukat a gyerekek. Az este további része is jó hangulatban telt el, amőba versenyt rendeztünk, amit mindenki nagyon élvezett.

A hét utolsó munkanapján a Fővárosi Nagycirkuszba látogattunk el. Ez volt az a program, ami a legjobban elnyerte mindenki tetszését. Ámulva figyeltük a zsonglőrt, a táncoló lovakat, az akadályokat ugráló kutyákat, a kötéltáncost, a párducok és tigrisek mutatványát és a deszkán szaltózó tánccsoportot. De mégis a legnagyobb attrakció az volt, amikor Lakatos Csaba a porondmesterrel a Fővárosi Nagycirkusz színpadán énekelt.

Szombaton az Állatkertbe is tettünk egy kirándulást. Közösen végig sétáltunk, s együtt megnéztük a legérdekesebb állatokat, növényeket. Rengeteg számunkra ismeretlen állatot láttunk. Legjobban a teve, a zebra és a zsiráf etetését élvezték a gyerekek.

Vasárnap már nem kirándultunk, a szálláson pihentünk, játszottunk és a csomagjainkat pakoltunk össze.

Hétfőn reggel indultunk vissza Pétervásárára. A megannyi látnivaló jó hangulatot teremtett, a gyerekeket közelebb hozta egymáshoz. Mindenki nagyon jól érezte magát és örültünk, hogy ilyen tartalmas és élmény dús hetet tölthettünk el Halásztelken.

Hálás köszönettel tartozunk ezért Tatár Ernő úrnak, aki a szállás és ellátást ingyen nyújtotta számunkra.