Bankszámla számunk: 10035003-00312600-00000000 Adószámunk: 15761859-2-10

Egri Gyermekotthon - Nyári élmények 2012. III.

„Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak”

Sajnos nagyon hamar elszaladt a nyár, s elkezdődött az iskola. Szép emlékeim vannak a nyárról. Nevelőink gondoskodtak arról, hogy a szabadidőnket hasznosan, sok szép látnivalóval, élményekkel telve töltsük el. Nem volt olyan hét, hogy ne mentünk volna valahova kirándulni. Rengetek látnivaló, rengetek fénykép, mely a fényképalbumunkat gazdagítja. Felsorolni is sok, hogy merre jártunk:

- Voltunk Szilvásváradon, kisvonattal utaztunk Szalajka völgybe. Láttunk pisztrángot, őzet, szarvast.

- Poroszlón megnéztük az ÖKO parkot, fürödtünk a Tiszában.

- Debrecenben ismerkedtünk a város nevezetességeivel. Ellátogattunk az Állatkertbe, Vidám parkba.

- Budapesten voltunk a Tropicariumban, ahol élesben figyelhettük meg a cápákat, rájákat, teknősöket, kígyókat, madarakat. Felejthetetlen, csodás élmény a tengeri akvárium.

- Kirándultunk Gyöngyösre, ahol felkerestük a magán Állatkertet, Múzeumot.

- Jártunk Mátrafüreden, ahová a hevesaranyosi nevelők vittek el.

- Csereüdülésen voltunk Velencén. A sok pancsolás mellett gokartoztunk, Székesfehérváron kisvonatoztunk. Ismerkedtünk a város emlékműveivel, meghallgattuk a zenélő óra játékát. Kató néni orrát „fényesítettük”, hogy szerencsénk legyen.

Több alkalommal voltunk az egri strandon, de ellátogattunk a bükkszéki strandra is. Igaz itt elég hideg volt a víz, de ingyen csúszdázhattunk kedvünkre. Sokszor vettünk részt egri programokon is. Szívesen jártunk el a Népkertbe, s a Plázába.

Kétszer voltunk moziban, filmnézés közben isteni volt majszolni a pattogatott kukoricát.

Köszönjünk nevelőinknek, hogy ennyi élményt biztosítottak számunkra.