Bankszámla számunk: 10035003-00312600-00000000 Adószámunk: 15761859-2-10

Nyaralás- Szorospatak

2015.05.22-25.

Nagy izgalommal készültünk az idei nyaralásra. Ruhát válogattunk, összeírtuk a listát, külön-külön pakolgattuk mindenkinek a csomagját. Aludni sem sikerült az indulás előtti éjszaka, csak nagy üggyel- bajjal. Reggel pedig már korán keltünk, pedig a vonatunk csak fél 9 órakor ment. Az időjárás végig kellemes volt, langyos, néha esős, de nem fázós. A hegyekben ideális. Az utunk nem tartott sokáig, bár nézelődtünk, beszélgettünk végig. A busz csatlakozás is megfelelő volt. Amikor megérkeztünk a Panzióba, Éva néni már várt bennünket finom ebéddel. A szobák elosztása okozott csak gondot, minden nap. Ugyanis állandóan változott, hogy ki, kivel alszik. Rengeteget nevettünk, viccelődtünk ezen. A szállásunk gyönyörű, nyugodt, csendes környéken volt, hatalmas kiterjedésű birtokkal. Több focipálya, teniszpálya, tollaslabdázási lehetőség állt a rendelkezésünkre. Etettünk nyulakat, emukat, segítettünk a ház körüli apró munkákban. Amíg ott voltunk nem győztünk állandóan enni, a válogatottabbnál, válogatottabb finom ételeket. Esténként nyársaltunk is, vagy bográcsoztunk. Bejártuk a környéket, sétáltunk a környékbeli erdőben. Köveket gyűjtöttünk a kis patakban, megszemléltük a virágokat, bokrokat, fákat. Meg is állapítottuk, hogy milyen ideális hely lenne a Gyermekotthon számára ez a környék. Képzeletben már be is rendezkedtünk, el is terveztük, hogy hogyan oldanánk meg a minden napi életünket. Ott létünk alatt, sokat beszélgettünk, nevetgéltünk, játszottunk, ami jó is volt, mert sajnos, a rohanó időben alig akad erre lehetőség. Ráadásul a szállásunkon nem volt televízió, melyet a gyerekek remekül megszoktak, helyette esténként a tűz fényénél meséltünk, beszélgettünk meghitten. Hamar elrepült ez a pár nap, s igen sajnáltuk, hogy már véget is ért. A vonat, hipp-hopp, haza repített bennünket, s estefelé már itthon is voltunk. Azóta is emlegetjük a nyaralást, a játékokat, s arra is gondoltunk, hogy jövőre is visszamennénk szívesen.