• slideshow_gyv_1.jpg
  • slideshow_gyv_2.jpg

1. nap

2022. június 20-án ebéd után örömmel indultunk Bogácsra.

Az úton nagyon meleg volt, már alig vártuk, hogy 1 órás utazás után megérkezzünk az SZGYF nyaralójába. Kipakolás után kiültünk a teraszra és megbeszéltük a 3 nap programját, majd átöltöztünk és uzsonna után elindultunk megismeri Bogácsot. Megnéztük, hogy hol van a strand és felfedeztük a fagyizókat. Vacsora után elmentünk sétálni és a teraszon énekeltünk, beszélgettünk. Nagyon meleg volt egész nap, este kicsit enyhült az idő.

2. nap

Reggel 9 – kor reggeliztünk és már mindenki izgatottan várta, hogy lehessen menni a fürödni.  10 órakor elmentünk a strandra, majd 13 órakor megebédeltünk a nyaralóban. Az ebédet a csoportvezető készítette el, nagyon ízlett mindenkinek a brokkolis tejszínes csirkemell csőbesült penne tésztával.
Ebéd után picit pihentek a gyerekek, majd estig ismét a strandon töltötték a délutánt.
Megérkezésük után élménybeszámolót tartottak a nap eseményeiről. Zuhanyozás, kicsi pihenés és elindultunk sétálni a bogácsi borospincékhez, ahol szabadtéri éttermek is voltak.

3. nap

Későn ébredtünk, mert előző este későn feküdtünk le. Reggeli után már alig vártuk, hogy ismét birtokba vegyük a strandon lévő csúszdákat és fürödhessünk. Ezért el is indultunk és csak ebédelni mentünk vissza a szállásunkra, majd ismét fürödni mentünk. 6 órakor érkeztünk vissza a nyaralóba, ahol lezuhanyoztunk és a teraszon pihentünk, beszélgettünk, kártyáztunk, játszottunk. Miután kipihentük magunkat átöltöztünk és elindultunk sétálni. Fagyiztunk, majd otthon Csaba bácsi segítségével nyársaltunk, és énekelgettünk, beszélgettünk.

4. nap

Reggel 7.30-kor volt ébresztő. A ruhákat már előző nap össze pakoltuk, a szobák és az előtér takarítása is megtörtént. Reggeli után elhagytuk a házakat, és leadtuk a kulcsokat.
A tranzit és Tibor bácsi 9.órakor érkezett meg, 11 órára értünk haza, ahol Kati néni várt minket.
Sajnos gyorsan elrepült az 3 nap és haza kellett jönnünk. Nagyon sok szép emlékkel, élménnyel gazdagodva érkeztünk meg a gyermekotthonba. Sokat bolondoztunk, mókáztunk, a gyerekek úszni tanultak. Mindenki nagyon jól érezte magát és már arról ábrándozik, hogy jövőre ismét elmegyünk Bogácsra nyaralni. Reméljük lesz rá lehetőségünk!

JÖVŐRE ISMÉT ITT LESZÜNK!

Nagyné Matula Márta - csoportvezető

Weboldalunkon sütiket használunk

A hmgyk.hu-n kizárólag az oldal működéséhez feltétlenül szükséges és munkamenet támogató, az egyes felhasználói munkamenetek azonosítására szolgáló sütiket (cookies) használunk. A Hatóság oldalán alkalmazott funkcionális sütikről bővebb tájékoztatás a Tájékoztatás a sütikről gomb megnyomásával érhető el.